Zo mijn vakantie zit er bijna op, maandag mogen we weer aan de slag. 
Ondanks de vele klusjes in en rond het huis toch ook nog wat tijd weten vrij te maken voor de treinbaan.

Besloten om toch 2 melders per spoor te gaan gebruiken voor de opstelsporen in het schaduwstation. Dat betekent ook dat de draden van de huidige bezetmelders verplaatst moeten worden naar de nieuwe bezetmelders. Dit heb ik inmiddels voorbereid door de draden netjes te labelen.
Verder de nieuwe bezetmelders in elkaar gezet en getest.
Ook de servo decoders voor het hoofdstation gebouwd en getest. Hier komen 12 servo’s per decoder op.
Nu nog wat servo’s over voor de aansturing van de armseinen, hier moet ik de decoders nog voor gaan bouwen.

Voor de scenery zijn alvast de 2 lange perrons van het station gemaakt. Die kan ik van de winter dan gaan afwerken. De brug van het station naar de perrons ook verder helemaal op maat gemaakt. Nu nog verlichting erin en dan kan het dak ook vast.

Het stationsgebouw zelf ook verder afgebouwd. De laatste kleine onderdelen komen er pas op als alles definitief op zijn plek staat.

Verder ook nog 2 locomotieven gedigitaliseerd de BR 65 en de BR 94. Die rijden weer als een trein!